среда, 27 августа 2014 г.

გეგმები



სამტრედიის #2 საჯარო სკოლა


სსიპ სამტრედიის N2 საჯარო სკოლის თემატური გეგმა ინფორმაციულ და საკომუნიკაციოტექნოლოგიებში VI კლასი პედაგოგი: ვერიკო ჯიჯელავა 2014–2015 სასწავლო წელი
1სემესტრი
თემა: განვლილი მასალის გამეორება. Ms Word 2007–ის გახსენება.               დრო: 10  საათი
თემატური ერთეული:
ტექსტური რედაქტორი Ms Word 2007 (გამეორება),
 პრაქტიკული სამუშაო ,,კონტინენტები“.
პრაქტიკული სამუშაო ,,დედამიწა“,
 პრაქტიკული სამუშაო : saqartvelo”.
პრაქტიკული სამუშაო ,,მსოფლიოს შვიდი საოცრება“,
ინტერნეტი, ინფორმაციის მოძიება და გადმოწერა ინტერნეტიდან.
 ელექტრონული ფოსტა, .
 პრაქტიკული სამუშაო ,,დოკუმენტების ატვირთვა და გაგზავნა“.
 პრაქტიკული სამუშაო დოკუმენტაციი გაცვლა გამოცლა
სასწავლო მიზანი/შედეგი: პროგრამა Ms Word 2007 –ის გამოყენებით V კლასში შესწავლილი ბრძანებებისგახსენება. კომპიუტერთან ურთიერთობის უნარჩვევების განვითარება. ის ტექნ.VI .1 ინტერნეტ ბრაუზერშიმუშაობის გახსენება, საძიებო სისტემების დანიშნულების გახსენება, გაფართოებული ძიების პარამეტრებისგაცნობა. ინფორმაციის ძიების, შეგროვების , სინთეზისა და ანალიზის უნარჩვევების განვითარება.     
რესურსები : სახელ. კომპიუტერი, პროექტორი.
მეთოდები, სტრატეგიები : სწავლა-კეთებით, დამოუკიდებლად მუშაობა. პრაქტიკული სამუშაო
შემაჯამებელი 1



 თემა:  საპრეზენტაციო პროგრამა Ms powerpoint 2007                  დრო: 11 საათი
თემატური ერთეული :
 საპრეზენტაციო პროგრამა Ms powerpoint 2007-გაცნობა.
პრაქტიკული სამუშაო ,, წელიწადის დროები“.
 სლაიდებზე მუშაობა;
პრაქტიკული სამუშაო ,,გაკვეთილების ცხრილი“;
 ანიმაცია;
ანიმაციები და ფიგურები.
პრაქტიკული სამუშაო "ჩემი სკოლა"
დიაგრამები პროგრამა Ms powerpoint–ში. აგება,
პრაქტიკული სამუშაო "საქართველოს დიდი ქალაქები"
საპრეზენტაციო დოკუმენტის შაბლონი.
პრეზენტაცია თავისუფალ თემაზე
სასწავლო მიზანი/შედეგი: მოსწავლეები ისწავლიან ელექტრონული ფოსტის გამოყენებას, წერილისგაგზავნასა და მიღებული წერილის ნახვას, ფაილის მიმაგრებას წერილზე და მიღებული ფაილისგადმოწერას. მოსწავლეები გაეცნობიან პრეზენტაციის შედგენის ძირითად პრინციპებს დახერხებს.საპრეზენტაციო დოკუმენტის გახსნის სხვადასხვა ხერხის გაცნობა; სლაიდების კოპირება,თანმიმდევრობის შეცვლა, სურათების დაფორმატება, ცხრილის ჩასმა და დაფორმატება, საპრეზენტაციოდოკუმენტის ჩვენების რეჟიმი საპრეზენტაციო დოკუმენტის გახსნის სხვადასხვა ხერხის გაცნობა;სლაიდების კოპირება, თანმიმდევრობის შეცვლა, სურათების დაფორმატება, ცხრილის ჩასმა დადაფორმატება, საპრეზენტაციო დოკუმენტის ჩვენების რეჟიმი.საპრეზენტაციო პროგრამაში სლაიდებისადა სლაიდების ობიექტების ანიმაციის შესწავლა, საჭირო ობიექტების ადეკვატური გამოსახვისშესაძლებლობების გაცნობა.საპრეზენტაციო პროგრამასა და ელექტრონულ ცხრილებს შორის კავშირისჩვენება. პრეზენტაციის მომზადება საკუთარი მოსაზრებების წარმოსაჩენად.
 რესურსები: სახელ. კომპიუტერი, პროექტორი.
მეთოდები, სტრატეგიები: სწავლა-კეთებით. დამოუკიდებლად მუშაობა კომპიუტერთან
   თემა:  ტექსტური რედაქტორი Ms Word 2007        დრო: 5 საათი
თემატური ერთეული:
კომენტარები Ms Word 2007–ში“ .
 სანიშნოები შექმნა ტექსტურ დოკუმენტში.
 ჰიპერ ბმულების შექმნა ტექსტურ დოკუმენტში.
სქოლიო.
 სარჩევი.
სასწავლო მიზანი/შედეგი: გაკვეთილი შეეხება ნასწავლი მასალის მიხედვით მოსწავლეებმა მოიძიონინფორმაცია და იმუშაონ ამ ინფორმაციის წარმოდგენაში. მოსწავლეები ისწავლიან ტექსტურ დოკუმენტშიკომენტარების ჩასმას. ტექსტურ რედაქტორის ეფექტური გამოყენება. სანიშნოებისა და ჰიპერბმულის შექმნა დაგამოყენება.
რესურსები: სახელ. კომპიუტერი, პროექტორი.
მეთოდები, სტრატეგიები: სწავლა-კეთებით. დამოუკიდებლად მუშაობა კომპიუტერთან
შემაჯამებელი 2
2  სემესტრი
 თემა: ტექსტური რედაქტორი Ms Word 2007                  დრო: 10  საათი
თემატური ერთეული : I სემესტრში შესწავლილი მასალი გამეორება. დოკუმენტის შენახვა სხვადასხვაფორმატით. ფორმების შექმნა. პრაქტიკული სამუშაო ,,ანკეტაკითხვარის შექმნა შაბლონები . როგორ დავიცვათინფორმაცია. დიაგრამები Ms Word 2007–ში. პრაქტიკული სამუშაო ,,ტურნირი ,,მე მიყვარს სპორტი“.ობიექტისჩასმა დოკუმენტში . ტექსტურ დოკუმენტში შესრულებული ყველა ფუნქციის გამეორება და შეჯამება.პრაქტიკული სამუშაო.
სასწავლო მიზანი/შედეგი:ტექსტურ რედაქტორის ეფექტური გამოყენება. კომპიუტერთან ურთიერთობისპრაქტიკული უნარჩვევების განვითარება.ტექსტური რედაქტორის გამოყენებით სარჩევის ჩასმა დოკუმენტში.კომპიუტერთან ურთიერთობის პრაქტიკული უნარჩვევების განვითარება;მოსწავლემ გააცნობიეროსციფრული მასალის შენახვისას სხვადასხვა ვერსიისა და ფორმატის არსებობის საჭიროება დააუცილებლობა.მოსწავლე შეისწავლი ელექტრონული ფორმების შექმნასა და მათი საშუალებით სხვადასხვაანკეტის შევსებას. სხვადასხვა ფორმატის მქონე დოკუმენტებთან მუშაობა. შაბლონის შექმნა. მოსწავლეებიისწავლიან OLE Object –ის გამოყენებას ტექსტურ დოკუმენტში.რიგ შემთხვევაში ინფორმაციის დაცვისაუცილებლობის გაცნობიერება და ინფორმაციის დაცვის შესაძლებლობების გაცნობა
მეთოდები, სტრატეგიები: საკლასო დისკუსია.  სწავლა-კეთებით. დამოუკიდებელი მუშაობა,
 რესურსები: სახელ. კომპიუტერი, პროექტორი.
შემაჯამებელი  1


 თემა;    ინტერნეტი და HTML ენა.ვებ გვერდის შექმნა.                 დრო: 8  საათი
თემატური ერთეული: ინტერნეტი და HTML ენა. ტექსტის დაფორმატება HTML ენაში. სიები. სურათები დაცხრილები  ტეგის ატრიბუტები.პრაქტიკული სამუშაო,,სიმბოლოთა ASCII და Unikode კოდირება. .განმავითარებელი გაკვეთილი . ვებ გვერდის შექმნა ,,ჩემი უბანი“.
სასწავლო მიზანი/შედეგი: HTML ენის სტრუქტურისა და ტეგების გაცნობა. პირველი ვებ გვერდის შექმნა.ტექსტის დაფორმატება HTML ენის გამოყენებით . სათაურის , აბზაცის, ცარიელი სტრიქონის დამატების,ჰორიზონტალური ხაზის შესაქმნელი ტეგების გაცნობა.ტექსტის დაფორმატება HTML ენისგამოყენებით.დანომრილი და მარკირებული სიების შექმნა, მათი ტეგების გაცნობა. ტექსტის გამუქებისა დადახრის ტეგების გაცნობა. ტეგის ატრიბუტები და მათი დანიშნულება: შროფტის ზომის, ტექსტის საზღვრებისმიმართ გასწორების ,ფერის ატრიბუტები. ვებგვერდის გაფორმება სურათებითა და ცხრილებით. სურათებისადა ცხრილების ტეგებისა და მათი ატრიბუტების გაცნობა.სიმბოლოების კოდირების სხვადასხვა სისტემებისგაცნობა.
მეთოდები, სტრატეგიები: სწავლა-კეთებით.
რესურსები:კომპიუტერი, ინტერნეტი, პროექტორი.სახელ
შემაჯამებელი  2
 თემა: ელექტრონული ცხრილები MS Excel 2007.    დრო: 13  საათი
თემატური ერთეული:  ელექტრონული ცხრილების სტრუქტურის მასალის გამეორება. პრაქტიკული სამუშაო,,ბეღურები“. პრაქტიკული სამუშაო ,,დიაგრამის აგება“. ფორმულები და მუდმივი უჯრა. პრაქტიკულისამუშაო. მონაცემთა ფორმატის განსაზღვრა დაფორმატება. ფუნქციები ,,შეჯიბრი მხიარული სტარტები“.პრაქტიკული სამუშაო ,, სასწავლო ოლიმპიადა“.მაკროსები.  MS Excel–ის დაცვა.მონაცემთა დაცვა დაუსაფრთხოება.
სასწავლო მიზანი/შედეგი: ელექტრონული ცხრილების სტრუქტურის გახსენება. MS Excel 2007ელემენტები: დავთარი და ფურცელი, უჯრა და უჯრის მისამართი, სვეტებისა და სტრიქონების ჩამატება/წაშლა, უჯრაში მონაცემთა შეტანა /რედაქტირება, ფორმულები და ფორმულების გავრცელება,დიაგრამები.მოსწავლეები გაეცნობიან , რა არის მუდმივი უჯრა, როგორ შეიძლება უჯრის დაფიქსირება სხვაუჯრაში ფორმულის გავრცელებისას.მონაცემთა სხვადასხვა ფორმატის გაცნობა. უჯრაში შეტანილის მონაცემისწარმოდგენისთვის შესაფერისი ფორმატის შერჩევა.დიდი ზომის ცხრილებში საჭირო მონაცემების სწრაფად,თვალსაჩნოდ მოძებნის საშუალების  პირობითი დაფორმატების გაცნობა.მოსწავლეები შეისწავლიანპროგრამა MS Excel–ის ფუნქციების გამოყენებას რეალური ამოცანების გადასაჭრელად.მოსწავლეებიისწავლიან მაკროსების დანიშნულებას, მათ ჩაწერას და გამოყენებას პრაქტიკულ სიტუაციებიდანგამომდინარე ამოცანების გადასაჭრელად.ინფორმაციის დაცვის აუცილებლობა რიგ შემთხვევაში დაინფორმაციის დაცვის შესაძლებლობების გაცნობა. მოსწავლეები გაიაზრებენ ოპერაციულ სისტემა Windowsშიმომხმარებლის ანგარიშის დანიშნულებას, მოსწავლებლები შეძლებენ ახალი მომხმარებლის ანგარიშისდამატებას.ანგარიშისთვის პაროლის დადებას, კომპიუტერში მონაცემების დაცვას.
მეთოდები, სტრატეგიები : სწავლა-კეთებით. დამოუკიდებელი მუშაობა,
რესურსები: პროექტორი. სახელ.



შემაჯამებელი  3




 გეგმა  მათემატიკაში

XI  კლასი სახელმძღვანელო ჯაფარიძე,წილსანი

პედაგოგი : ვ. ჯიჯელავა

                                                 2014– 2015  სასწავლო  წელი




თემატური ერთეული
საათი
სასწავლო მიზანი/ შედეგი
რესურსი
შეფასების კომპონენტები
დრო
ენიშვნა
1.1ტრიგონომეტრიული ფუნქციები და მათი თვისებები

5
მოსწავლემ შეძლოს მოცემული ტრიგონომეტრიული ფუნქციების უდიდესი და უმცირესი მნიშვნელობების პოვნა, ზრდადობისა და კლებადობის შუალედების დადგენა, უმცირესი დადებითი პერიოდის  პოვნა.    შედეგი-

მოსწავლის  წიგნი, რვეული

საკლასო და
 საშინაო
სამუშაო

15,16, 17, 18, 19 სექტემბერი

1.2 დამოკიდებულება ერთიდაიმავე არგუმენტის  ტრიგონომეტრიულ ფუნქციებს შორის
2
მათ. XI.5. მოსწავლეს შეეძლოს  ფუნქციებისა და მათი თვისებების გამოყენება რეალური ვითარების მოდელირებისას. შედეგი-  მოსწავლეს ეცოდინება  თუ რა დამოკიდებულებაა დამოკიდებულება ერთიდაიმავე არგუმენტის  ტრიგონომეტრიულ ფუნქციებს შორის
მოსწავლის  წიგნი, რვეული
საკლასო და
 საშინაო
სამუშაო

22, 23 სექტემბერი

1.3 ტრიგონომეტრიულ გამოსახულებათა გამარტივება და იგივეობათა გამარტივება
2
მათ. XI.3. მოსწავლეს შეეძლოს მსჯელობა-დასაბუთების სხვადასხვა ხერხების გამოყენება
შედეგი- მოსავლეს ეცოდინება ტრიგონომეტრიულ გამოსახულებათა გამარტივება და იგივეობათა გამარტივება
მოსწავლის  წიგნი, რვეული
საკლასო და
 საშინაო
სამუშაო

24, 25 სექტემბერი

1.4  ორი არგუმენტის ჯამისა და სხვაობის ტრიგონომეტრიული ფუნქციები
3
მათ. XI.6. მოსწავლეს შეეძლოს  გრაფიკული, ალგებრული მეთოდებისა და ტექნოლოგიების გამოყენება ფუნქციის/ფუნქციათა ოჯახის თვისებების შესასწავლად.  შედეგი- მოსწავლეს ეცოდინება ორი არგუმენტის ჯამისა და სხვაობის ტრიგონომეტრიული ფუნქციები
მოსწავლის  წიგნი, რვეული
საკლასო და
 საშინაო
სამუშაო

26, 29 , 30 სექტემბერი 

შემაჯამებელი სამუშაო #1
1
მიზანი   შევაჯამო განვლილი მასალა.  შედეგი-მოსწავლეებს  ეცოდინებათ თავიანთი ცოდნის დონე
ტესტი
შემაჯამებელი
1 ოქტომბერი

1.5 ორმაგი კუთხის ტრიგონომეტრიული ფუნქციები
3
მათ. XI.7. მოსწავლეს შეეძლოს  დისკრეტული მათემატიკის ცნებებსა და აპარატ გამოყენება მოდელირებისას და პრობლემების გადაჭრისას.  შედეგი-მოსწავლეს ეცოდინება  ორმაგი კუთხის ტრიგონომეტრიული ფუნქციების ფორმულები
მოსწავლის  წიგნი, რვეული
საკლასო და
 საშინაო
სამუშაო

2, 3, 6  ოქტომბერი

1.6  დაყვანის ფორმულები
4
მათ. XI.7. მოსწავლეს შეეძლოს დისკრეტული მათემატიკის ცნებებსა და აპარატ გამოყენება მოდელირებისას და პრობლემების გადაჭრისას. შედეგი-მოსწავლეს ეცოდინება  დაყვანის ფორმულები
მოსწავლის  წიგნი, რვეული
საკლასო და
 საშინაო
სამუშაო

7, 8, 9 ,10 ოქტომბერი

1.7  ამოვხსნათ ტროგონომეტრიული განტოლება
3
მათ. XI.7. მოსწავლეს შეეძლოს დისკრეტული მათემატიკის ცნებებსა და აპარატ გამოყენება მოდელირებისას და პრობლემების გადაჭრისას.    შედეგი-მოსწავლეს ეცოდინება
 ტროგონომეტრიული განტოლების ამოხსნა
მოსწავლის  წიგნი, რვეული
საკლასო და
 საშინაო
სამუშაო

13, 15,16  ოქტომბერი

1.8   y=a     sin (bX+c)  ფუნქცია
1
მათ. XI.6. მოსწავლეს შეეძლოს გრაფიკული,   ალგებრული მეთოდებისა და ტექნოლოგიების გამოყენება ფუნქციის/ფუნქციათა ოჯახის თვისებების შესასწავლად.   შედეგი- მოსწავლეს ეცოდინება
y=a     sin (bX+c)  ფუნქცია და მისი ამოხსანა
მოსწავლის  წიგნი, რვეული
საკლასო და
 საშინაო
სამუშაო

17 ოქტომბერი

პირველი თავის დამატებითი სავარჯიშოები
4
  გაიმეორონ ნასწავლი მასალა. შედეგი-    გააღრმავებენ  ნასწავლ მასალას.
მოსწავლის  წიგნი, რვეული
საკლასო სამუშაო
20, 21, 22, 23 ოქტომბერი

შემაჯამებელი სამუშაო #2
1
მიზანი   შევაჯამო განვლილი მასალა.  შედეგი-მოსწავლეებს  ეცოდინებათ თავიანთი ცოდნის დონე

ტესტი
შემაჯამებელი
24 ოქტომბერი

2.1  წრფეთა პარალელობის ნიშანი
2
მიზანი- მოსწავლეს შეეძლოს  დაასახელს გეომეტრიული ფიგურის  მახასიათებლებ,)-XI.9;  შედეგი-მოსწავლეებს  ეცოდინებათ  წრფეთა პარალელობის ნიშანი

მოსწავლის  წიგნი, რვეული
საკლასო და
 საშინაო
სამუშაო

27, 28 ოქტომბერი

2.2 წრფისა და სიბრტყის პარალელობა
2
მიზანი- მოსწავლეს შეეძლოს  დაასახელს გეომეტრიული ფიგურის  მახასიათებლებ,  -XI.9;  შედეგი-მოსწავლეებს  ეცოდინებათ 
მოსწავლის წიგნი, რვეული
საკლასო და
 საშინაო
სამუშაო
29, 30 ოქტომბერი

2.3   სიბრტყეტა პარალელობა
3
მიზანი- მოსწავლეს შეეძლოს  დაასახელს გეომეტრიული ფიგურის  (გარდაქმნის ინვარიანტებ)- XI.9;  შედეგი-მოსწავლეებს  ეცოდინებათ 
მოსწავლის წიგნი, რვეული
საკლასო და
 საშინაო
სამუშაო
31 ოქტომბერი  3,4ნოემბერი

2.4  ამოცანები კვეთების აგებაზე
4
მიზანი-მოსავლემ  უნდა შეძლოს მსჯელობ სივრცული ფიგურის კვეთის შესაძლო ფორმაზე და აგებს სივრცული ფიგურის მითითებულ კვეთას- XI.10; შედეგი-მოსწავლეებს  ეცოდინებათ კვეთების აგება
მოსწავლის წიგნი, რვეული
საკლასო და
 საშინაო
სამუშაო
5,6,7,10 ნოემბერი

მეორე   თავის დამატებითი სავარჯიშოები
2
გაიმეორონ ნასწავლი მასალა. შედეგი- გააღრმავებენ  ნასწავლ მასალის  ცოდნის დონეს.


საკლასო და
 საშინაო
სამუშაო
11,12 ნოემბერი

შემაჯამებელი სამუშაო #3
1
მიზანი   შევაჯამო განვლილი მასალა.  შედეგი-მოსწავლეებს  ეცოდინებათ თავიანთი ცოდნის დონე

ტესტი
შემაჯამებელი
13 ნოემბერი

3.1  ხარისხი ირაციონალური მავენებლით
4
მიზანი- მოსწავლეს შეეძლოს ირაციონალური ხარისხის მავენებლიანი  თვისებების გამოყენება. XI-6
შედეგი-მოსწავლეებს  ეცოდინებათ  ირაციონალური ხარისხის მავენებლის თვისებები
მოსწავლის წიგნი, რვეული
საკლასო და
 საშინაო
სამუშაო
14,17,18 ,19 ნოემბერი

3.2  მაჩვენებლიანი ფუნქცია
4
მიზანი- მოსწავლეს   მაჩვენებლიანი,  ფუნქციის ისეთი თვისებების დადგენა, როგორიცაა: ზრდადობა/კლებადობა, ნიშანმუდმივობა, XI-6.   შედეგი-მოსწავლეებს  ეცოდინებათ მაჩვენებლიანი ფუნქციის გამოკვლევა
მოსწავლის წიგნი, რვეული
საკლასო და
 საშინაო
სამუშაო
20, 21,24,25 ნოემბერი

3.3  ლოგარითმი
3
მიზანი- მოსწავლეს შეეძლოს  რიცხვის ხარისხსა და ლოგარითმს, ხარისხისა და ლოგარითმის თვისებებს გამოყენება პრაქტიკული საქმიანობაში  ამოცანების ამოხსნისას XI-6.  შედეგი-მოსწავლეებს  ეცოდინებათ ლოგარითმი
მოსწავლის წიგნი, რვეული
საკლასო და
 საშინაო
სამუშაო
26,27,28 ნოემბერი

3.4  ლოგარითმის თვისებები
4
მიზანი- მოსწავლეს შეეძლოს  რიცხვის ხარისხსა და ლოგარითმს, ხარისხისა და ლოგარითმის თვისებებს გამოყენება პრაქტიკული საქმიანობაში  ამოცანების ამოხსნისას XI-6.  შედეგი-მოსწავლეებს  ეცოდინებათ ლოგარითმის თვისებები.
მოსწავლის წიგნი, რვეული
საკლასო და
 საშინაო
სამუშაო
1, 2,3,4 დეკემბერი

3.5  შექცეული ფუნქცია
2
მიზანი- მოსწავლეს შეეძლოს შექცეული ფუნქციის თვისებები.   შედეგი-მოსწავლეებს  ეცოდინებათ  შექცეული ფუნქციის ფუნქციის თვისებები.
მოსწავლის წიგნი, რვეული
საკლასო და
 საშინაო
სამუშაო
5, დეკემბერი

3.6 ლოგარითმული ფუნქცია
2
მიზანი- მოსწავლეს შეეძლოს  ლოგარითმული ფუნქციის ისეთი თვისებების დადგენა, როგორიცაა: ზრდადობა/კლებადობა, ნიშანმუდმივობა, ფესვები, ექსტრემუმები; XI-7.  შედეგი-მოსწავლეებს  ეცოდინებათ ლოგარითმული ფუნქციის თვისებები.
მოსწავლის წიგნი, რვეული
საკლასო და
 საშინაო
სამუშაო
8, 9 დეკემბერი

3.7   მაჩვენებლიანი და ლოგარითმული განტოლებები
3
მიზანი- მოსწავლეს შეეძლოს მავენებლიანი  და ლოგარითმული განტოლებების ამოხსნა. XI-6
შედეგი-მოსწავლეებს  ეცოდინებათ  მაჩვენებლიანი და ლოგარითმული განტოლებები
მოსწავლის წიგნი, რვეული
საკლასო და
 საშინაო
სამუშაო
10, 11,12 , დეკემბერი

3.8 მაჩვენებლიანი და ლოგარითმული უტოლებები
4
მიზანი- მოსწავლეს შეეძლოს მავენებლიანი  და ლოგარითმული უტოლებების ამოხსნა. XI-6
შედეგი-მოსწავლეებს  ეცოდინებათ  მაჩვენებლიანი და ლოგარითმული უტოლებები
მოსწავლის წიგნი, რვეული
საკლასო და
 საშინაო
სამუშაო
15,16 17,18, დეკემბერი

ვარჯიში ტესტებზე
1
გაიმეორონ ნასწავლი მასალა. შედეგი-  გააღრმავებენ  ნასწავლ მასალას.

მოსწავლის წიგნი, რვეული
საკლასო და
 საშინაო
სამუშაო
19 დეკემბერი

მესამე თავის დამატებითი სავარჯიშოები
3
გაიმეორონ ნასწავლი მასალა. შედეგი-  გააღრმავებენ  ნასწავლ მასალას.

მოსწავლის წიგნი, რვეული
საკლასო და
 საშინაო
სამუშაო
22 დეკემბერი

შემაჯამებელი სამუშაო #4
1
მიზანი   შევაჯამო განვლილი მასალა.  შედეგი-მოსწავლეებს  ეცოდინებათ თავიანთი ცოდნის დონე

ტესტი
შემაჯამებელი
23 დეკემბერი

სარეზერვო დრო
4



24,25,26,29 დეკემბერი

4.1 ფიგურათა პარალელური დაგეგმილება
3
მიზანი მათ. გაძ. XI.10. მოსწავლეს შეეძლოს სივრცული ფიგურის კვეთებისა და გეგმილების გამოყენება სივრცული ფიგურის შესასწავლად. შედეგი-მოსწავლეებს  ეცოდინებათ ფიგურათა პარალელური დაგეგმილება 
მოსწავლის წიგნი, რვეული
საკლასო და
 საშინაო
სამუშაო


4.2  კუთხე 2 წრფეს შორის, წრფეთა მართობულობა
3
მიზანი მათ. გაძ. XI.10. მოსწავლეს შეეძლოს სივრცეში წრფეებს შორის კუთხის პოვნა  . შედეგი-მოსწავლეებს  ეცოდინებათ წრფეთა მართობულობის პირობა
მოსწავლის წიგნი, რვეული
საკლასო და
 საშინაო
სამუშაო


4.3 წრფისა და სიბრტყის მართობულობის პირობა
2
მიზანი მათ. გაძ. XI.10. მოსწავლეს შეეძლოს სივრცეში წრფესა და სიბრტყეებს შორის კუთხის პოვნა  . შედეგი-მოსწავლეებს  ეცოდინებათ წრფისა   და  სიბრტყის მართობულობის პირობა
მოსწავლის წიგნი, რვეული
საკლასო და
 საშინაო
სამუშაო


4.4  წრფისა და სიბრტყის მართობულობის  ნიშანი
2
მიზანი მათ. გაძ. XI.10. მოსწავლეს შეეძლოს სივრცეში წრფესა და სიბრტყეებს შორის კუთხის პოვნა  . შედეგი-მოსწავლეებს  ეცოდინებათ წრფისა   და  სიბრტყის მართობულობის ნიშანი
მოსწავლის წიგნი, რვეული
საკლასო და
 საშინაო
სამუშაო


4.5  პარალელურ სიბრტყეებს შორის მანძილი
2
მიზანი მათ. გაძ. XI.10. მოსწავლეს შეეძლოს სივრცეში წრფეებს შორის მანძილის პოვნა  . შედეგი-მოსწავლეებს  ეცოდინებათ წრფეებს შორის მანძილის პოვნა სივრცეში
მოსწავლის წიგნი, რვეული
საკლასო და
 საშინაო
სამუშაო


4.6 სამი მართობის თეორემა
2
მიზანი მათ. გაძ. XI.10. მოსწავლეს შეეძლოს სივრცეში წრფეებსა და მის გეგმილს შორის კუთხის პოვნა  . შედეგი-მოსწავლეებს  ეცოდინებათ სამი მართობის თეორემა
მოსწავლის წიგნი, რვეული
საკლასო და
 საშინაო
სამუშაო


შემაჯამებელი სამუშაო #5
1
მიზანი   შევაჯამო განვლილი მასალა.  შედეგი-მოსწავლეებს  ეცოდინებათ თავიანთი ცოდნის დონე

ტესტი
შემაჯამებელი


4.7 კუთხე წრფესა და სიბრტყეს შორის
3
მიზანი მათ. გაძ. XI.10. მოსწავლეს შეეძლოს სივრცეში წრფესა და სიბრტყეებს შორის კუთხის პოვნა  . შედეგი-მოსწავლეებს  ეცოდინებათ წრფესა   და  სიბრტყეს შორის კუთხის პოვნა
მოსწავლის წიგნი, რვეული
საკლასო და
 საშინაო
სამუშაო


4.8 ორწახნაგა კუთხე
3
მიზანი მათ. გაძ. XI.10. მოსწავლეს შეეძლოს სივრცეში  სიბრტყეებს შორის კუთხის პოვნა  . შედეგი-მოსწავლეებს  ეცოდინებათ   სიბრტყეებს შორის კუთხის პოვნა
მოსწავლის წიგნი, რვეული
საკლასო და
 საშინაო
სამუშაო


4.9 მართობული სიბრტყეები. სიბრტყეთა მართობულობის ნიშანაი
3
მიზანი მათ. გაძ. XI.10. მოსწავლეს შეეძლოს სივრცეში  სიბრტყეებს შორის კუთხის პოვნა  . შედეგი-მოსწავლეებს  ეცოდინებათ  სიბრტყეების მართობულობის ნიშანი




მეოთხე თავის დამატებითი სავარჯიშოები
3
მიზანი- გაიმეორონ ნასწავლი მასალა. შედეგი-  გააღრმავებენ  ნასწავლ მასალას.

მოსწავლის წიგნი, რვეული
საკლასო და
 საშინაო
სამუშაო


ვარჯიში ტესტებზე
1
გაიმეორონ ნასწავლი მასალა. შედეგი-  გააღრმავებენ  ნასწავლ მასალას.

მოსწავლის წიგნი, რვეული
საკლასო და
 საშინაო
სამუშაო


შემაჯამებელი სამუშაო #6
1
მიზანი   შევაჯამო განვლილი მასალა.  შედეგი-მოსწავლეებს  ეცოდინებათ თავიანთი ცოდნის დონე

ტესტი
შემაჯამებელი


5.1 მიმდევრობა
2
მიზანი მოსწავლემ იცოდეს მიმდევრობებ,  რომელთა აღწერისას შესაძლებელია რეკურსიის გამოყენება; იყენებს რეკურენტულ წესს ასეთი სტრუქტურის აღსაწერად; მათ. XI. 6.  შედეგი-მოსწავლეებს  ეცოდინებათ მიმდევრობა




5.2 მათემატიკური ინდუქციის მეთოდი
2
მიზანი მოსწავლემ იცოდეს დებულებების დამტკიცება, შესაბამის შემთხვევებში, იყენებდეს მათემატიკურ ინდუქციას (მათ შორის არითმეტიკულ/გეომეტრიულ პროგრესიასთან დაკავშირებული ზოგიერთი ფორმულის მისაღებად);მათ. XI. 6 . შედეგი-მოსწავლეებს  ეცოდინებათ მათემატიკური ინდუქციის მეთოდი





5.3 მიმდევრობის ზღვარი
3
მიზანი მოსწავლემ იცოდეს მიმდევრობის ზღვარი მათ. XI. 6.  შედეგი-მოსწავლეებს  ეცოდინებათ მიმდევრობის ზღვარი




5.4 ზოგიერთი თეორემა ზღვართა შესახებ
4
მიზანი მოსწავლემ იცოდეს ზოგიერთი თეორემა ზღვართა შესახებ მათ. XI. 6 . შედეგი-მოსწავლეებს  ეცოდინებათ   მიმდევრობის ზღვარი




5.6 უსასრულოდ კლებადი გეომეტრიული პროგრესია
2
მიზანი მოსწავლემ იცოდეს უსასრულოდ კლებადი გეომეტრიული პროგრესია მათ. XI. 6 . შედეგი-მოსწავლეებს  ეცოდინებათ  უსასრულოდ კლებადი გეომეტრიული პროგრესია




მეხუთე თავის დამატებითი სავარჯიშოები
2
მიზანი- გაიმეორონ ნასწავლი მასალა. შედეგი-  გააღრმავებენ  ნასწავლ მასალას.

მოსწავლის წიგნი, რვეული
საკლასო და
 საშინაო
სამუშაო


ვარჯიში ტესტებზე
1
გაიმეორონ ნასწავლი მასალა. შედეგი-  გააღრმავებენ  ნასწავლ მასალას.

მოსწავლის წიგნი, რვეული
საკლასო და
 საშინაო
სამუშაო


შემაჯამებელი სამუშაო #7
1
მიზანი   შევაჯამო განვლილი მასალა.  შედეგი-მოსწავლეებს  ეცოდინებათ თავიანთი ცოდნის დონე

ტესტი
შემაჯამებელი


6.1  ვექტორის კოორდინატები

მიზანი მოსწავლემ მოახდენს ვექტორის სიგრძისა და მიმართულების, ვექტორებზე ოპერაციების (შეკრება, სკალარზე გამრავლება, სკალარული/ვექტორული ნამრავლი) და მათი თვისებების გეომეტრიულ და ფიზიკურ ინტერპრეტაცია -მათ XI -7;





6.2  ვექტორების შეკრება-გამოკლება

მიზანი მოსწავლემ იცოდეს ვექტორების  შეკრება-გამოკლებისოპერაცია-მათ XI -7;შედეგი-მოსწავლეებს  ეცოდინებათ ვექტორების შეკრება-გამოკლება




6.3 ვექტორების გამრავლება რიცხვზე, კოლინიარული ვექტორები

მიზანი მოსწავლემ იცოდეს ვექტორების გამრავლებ ს ოპერაცია-მათ XI -7; შედეგი-მოსწავლეებს  ეცოდინებათ  ვექტორების გამრავლება რიცხვზე, კოლინიარული ვექტორები




6.4  ორი ვექტორის სკალარული ნამრავლი






6.5 ბრუნვითი სხეულები






6.6  კონუსი






6.7 სფერო, ბირთვი






მეექვსე თავის დამატებითი სავარჯიშოები
2
მიზანი- გაიმეორონ ნასწავლი მასალა. შედეგი-  გააღრმავებენ  ნასწავლ მასალას.

მოსწავლის წიგნი, რვეული
საკლასო და
 საშინაო
სამუშაო


ვარჯიში ტესტებზე
1
გაიმეორონ ნასწავლი მასალა. შედეგი-  გააღრმავებენ  ნასწავლ მასალას.

მოსწავლის წიგნი, რვეული
საკლასო და
 საშინაო
სამუშაო


შემაჯამებელი სამუშაო #8
1
მიზანი   შევაჯამო განვლილი მასალა.  შედეგი-მოსწავლეებს  ეცოდინებათ თავიანთი ცოდნის დონე

ტესტი
შემაჯამებელი


7.1 კომბინატორული ამოცანები






7.2 გადანაცვლება, წყობა






7.3 ჯუფდება






7.4  წყობა განმეორებით






7.5  ამოვხსნათ ამოცანები ალბათობის თეორიიდან






7.6  გეომეტრიული ალბათობა






7.7 დაგროვილი სიხშირე, რანგი






7.8 ოგავა









7.9 ცენტრალური ტენდეციის საზომი





მეშვიდე თავის დამატებითი სავარჯიშოები
2
მიზანი- გაიმეორონ ნასწავლი მასალა. შედეგი-  გააღრმავებენ  ნასწავლ მასალას.

მოსწავლის წიგნი, რვეული
საკლასო და
 საშინაო
სამუშაო


შემაჯამებელი სამუშაო #9
1
მიზანი   შევაჯამო განვლილი მასალა.  შედეგი-მოსწავლეებს  ეცოდინებათ თავიანთი ცოდნის დონე

ტესტი
შემაჯამებელი


ნასწავლი მასალის განმეორება

გაიმეორონ ნასწავლი მასალა. შედეგი-  გააღრმავებენ  ნასწავლ მასალას.

მოსწავლის წიგნი, რვეული
საკლასო და
 საშინაო
სამუშაო


ვარჯიში ტესტებზე
1
გაიმეორონ ნასწავლი მასალა. შედეგი-  გააღრმავებენ  ნასწავლ მასალას.

მოსწავლის წიგნი, რვეული
საკლასო და
 საშინაო
სამუშაო


შემაჯამებელი სამუშაო #10
1
მიზანი   შევაჯამო განვლილი მასალა.  შედეგი-მოსწავლეებს  ეცოდინებათ თავიანთი ცოდნის დონე

ტესტი
შემაჯამებელი


სარეზერვო დრო






სასწავლო  თემატური  და  კალენდარული
 გეგმა  მათემატიკაში

VI  კლასი

პედაგოგი : ვ. ჯიჯელავა

                                                 2013– 2014  სასწავლო  წელი


N

თემა
თემატური ერთეული
საათი

სასწავლო მიზანი/შედეგი

რესურსი
მეთოდები/
სტრატეგიები
შეფასება

დრო

1.




























































2




























3


























































































4









































































5









     გაყოფადობა





























































მოქმედებები  წილადებზე


























ათწილადი


























































































გეომეტრიული
გარდაქმნები








































































პროპორციული დამოკიდებუ–
ლება














1.1 ამოცანები  ნატურალური რიცხვის  ჩაწერაზე









1.2  მარტივი  და
შედგენილი
რიხვები




1.3  გაყოფადობის ნიშნები




1.4  რიცხვის  დაშლა  მამრავლებად




შემაჯამებელი
წერა  1

1.5  საერთო  ჯერადი  და  საერთო  გამყოფი



I თავის მიმოხილვა,
I თავის დამატებითი  სავარჯიშოები
ტესტი   1
ჯგუფური  სამუშაო
ეს  საინტერესოა





შემაჯამებელი
წერა 2

სარეზერვო  დრო
2.1 წილადების შეკრება
2.2. წილადების  გამოკლება
2.3 წილადების  გამრავლება
2.4 წილადების  გაყოფა
 ჯგუფური  სამუშაო
II  თავის მიმოხილვა,
II  თავის დამატებითი  სავარჯიშოები
ტესტი 2









შემაჯამებელი წერა N 3

სარეზერვო დრო
3.1 ათწილადების ჩაწერა და  წაკითხვა


3.2 ათწილადების  თვისებები



3.3 ათწილადების  შეკრება და  გამოკლება




შემაჯამებელი წერა N 4




3.4 ათწილადის 10–ის ხარისხზე გამრავლება–გაყოფა









3.5 ათწილადების
გამრავლება






3.6 ათწილადების გაყოფა




3.7 ათწილადების დამრგვალება








შემაჯამებელი
წერა N5

3.8 ამოცანები ნაწილებზე





III თავის მიმოხილვა,
III თავის   დამატებითი სავარჯიშოები
ტესტი   N3



შემაჯამებელი წერა  N6

სარეზერვო დრო

4.1 ღერძული სიმეტრია













4.2 პარალელური
გადატანა







4.3 კუთხის გრადუსული ზომა










შემაჯამებელი  წერა N7

4.4 მოცულობა














IV თავის მიმოხილვა,
IV თავის დამატებითი სავარჯიშოები
ჯგუფური სამუშაო
ტესტიN4





შემაჯამებელი წერა N8

სარეზერვო დრო

5.1 პროპორცია










5.2
პროპორციული დამოკიდებულება სიდიდეებს შორის


5.3  სიდიდის დაყოფა  პროპორციულ ნაწილებად








შემაჯამებელი
 წერა N9

5.4 წრიული დიაგრამა









5.5 მონაცემთა საშუალო
ჯგუფური სამუშაო






V თავის მიმოხილვა, თავის დამატებითი სავარჯიშოები
ტესტი N5




გამეორება

შემაჯამებელი წერა  N10
სარეზერვო დრო
3












3







3





3






1


4







4










 1



4

4

4

4





1


1









1


3





3





3






1





4













4





 4






4









1


4






4







 1


1

3





 3








4









 1












1

4














4












1


1

4










4






4











1


4










5









4









2

1

4


მოსწავლემ შეძლოს მოცემული ციფრებით შექმნას   უდიდესი/
უმცირესი რიცხვი, გამოიყენოს  რაციონალური რიცხვის
ჩაწერის  ექვივალენტური ფორმები და არითმეტიკულ მოქმედებათა   თვისებები
გამოთვლების  გასამარტივებლად.VI.1
მოსწავლემ შეძლოს  მარტივი და შედგენლი რიცხვების  კლასიფი–კაცია ,შეუძლია  იპოვოს უცნობი გამყოფი მოცემული განაყოფითა და გასაყოფით

მოსწავლემ შეძლოს  2–ზე, 3–ზე, 5–ზე, 9–ზე, 10–ზე
გაყოფადობის  ნიშნების განსაზღვრა


მოსწავლემ შეძლოს რიცხვის დაშლა მარტივ მამრავლებად, შეუძლია იპოვოს ერთ–ერთი თანამამრავლი მოცემული მეორე თანამამრავლითა და  ნამრავლით. VI.2
განვლილი მასალის განმტკიცება

მოსწავლემ  შეძლოს
საერთო ჯერადის  და საერთო  გამყოფის  მონახვა , მათი გამოყენება
სავარჯიშოების ამოხსნის დროს

მოსწავლემ შეძლოს წილადურ გამოსახულებაში  მთელი და წილადური  ნაწილების  გამოყოფა, წილადის  მრიცხველის და მნიშვნელის განსხვავება, მათი შედარება და დალაგება , გავლილი მასალის  სავარჯიშოების ამოხსნა VI.1, VI. 2



განვლილი მასალის
განმტკიცება



მოსწავლემ შეძლოს წილადების შეკრება
მოსწავლემ შეძლოს წილადების გამოკლება
მოსწავლემ შეძლოს წილადების გამრავლ.
მოსწავლემ შეძლოს წილადების გაყოფა
მოსწავლემ შეძლოს სავარჯიშოების  გაკეთება  წილადების გამოყენებით,
ტესტების ამოხსნა, შეძლოს  წილადის  ძირითადი თვისების
გამოყენება წილადებზე შეკრება–გამოკლების მოქმედებების შესრულებისას, შეუძლია იპოვნოს მოცემული რიცხვის ნაწილი და შეასრულოს შებრუნებული ამოცანა. VI. 2


გავლილი მასალის  განმტკიცება


მოსწავლემ უნდა შეძლოს გამოსახოს ათწილადები სხვადასხვა  ხერხით,წაიკითხოს  სასრული ათწილადების ჩანაწერები
მოსწავლემ შეძლოს ათწილადები ს თანრი–
გების დასახელება,ათწი–ლადების შედარებები, მათი   დამრგვალება
მოცემული სიზუსტით.

მოსწავლემ შეძლოს  ათწი
ლადების შეკრება და გამოკლება, მათი გამოყენება ამოცანების ამოხსნის დროს.
VI.1, VI.2, VI.3

გავლილი მასალის განმტკიცება




მოსწავლემ  შეძლოს ათწილადებზე გამრავლება  ზომის
(სიგრძე, ფართობი,წონა, მოცულობა,ტევადობა) მცირე ერთეულის დიდ  ერთეულთან თანაფარდობის გამოსახვისათვის,ერთმანეთთან დააკავშიროს სიგრძის,ფართობის და  მოცულობის შესაბამისი ერთეულები .VI.3

მოსწავლემ შეძლოს ათწილადების გამრავლება, იპოვოს
ერთ–ერთი უცნობი თანამამრავლი  მოცემული
მეორე  თანამამრავლითა და ნამრავლით, შეამოწმოს პასუხები   .

მოსწავლემ შეძლოს ათწილადების გაყოფა





მოსწავლეს შეუძლია  დაამრგვალოს ათწილადები მოცემული სიზუსტით(მეათედისა და მეასედის),მიახლოებით 
(სიზუსტის მითითებების
გარეშე ) იპოვნოს არითმეტიკული გამოსახულების  მნიშვნელობა .VI.2
გავლილი მასალის განმტკიცება

მოსწავლეს შეუძლია
გამოსახოს წილადი უკვეცი წილადის სახით, გამოსახოს წილადი სასრუ
ლი ათწილადის  სახით შესაბამის შემთხვევაში.
VI.1
მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს  პოზიციური სისტემის შესახებ ცოდნა, ამოწურვის და გამორიცხვის  ხერხები და ნაშთით გაყოფა  ამოცანების ამოხსნისას
VI.4

გავლილი მასალის განმტკიცება



მოსწავლეს შეუძლია ფიგურებსა და ფიგურის ელემენტებს შორის მიმართებების დადგენა,
იყენებს გეომეტრიულ გარდაქმნებს ფიგურათა კონგრუენტულობის და სიმეტრიულობის დასადგენად,აგებს  ბრტყელი ფიგურის სიმეტრიულ ფიგურას მითითებული სიმეტრიის ღერძის მიმართ უჯრიან ფურცელზე. VI.8,VI.9


ახდენს  მოცემული ბრტყელი  ფიგურის პარალელურ გადატანას, ისე, რომ მისი მითითებული წერტილი გადაყავს სიბრტყის  მითითებულ წერტილში.
VI.8,

აკეთებს დასკვნას სიბრტყეზე წრეწირების ურთიერთგანლაგების  შესახებ, მათ ცენტრებს  შორის  მანძილისა და რადიუსების  გამოყენებით.,სხვადასხვა ფიგურებისათვის ითვლის და ერთმანეთს ადარებს ეილერის  მახასიათებელის მნიშვნოლობებს VI.9

განვლილი მასალის განმტკიცება

მოსწავლე აღწერს სახელებს, სივრცული ფიგურის  შესაძლო  ტიპს მისი  მოცემული გეომეტრიული ატრიბუტების მიხედვით, ამზადებს სივრცული ფიგურის შლილს, განასხვავებს სივრცულ ფიგურებს მათი შლილების  მიხედვით
VI.7



მოსწავლეს შეუძლია დაადგინოს სახელები,სივრცული ფიგურების შესაძლო  ტიპი  მისი მოცემული გეომეტრიული ატრიბუტების მიხედვით,
აღწეროს  გეომეტრიული ფიგურები მოცემული გრაფიკული გამოსახულებების მიხედვით.VI.7

განვლილი მასალის განმტკიცება



იყენებს პროპორციულობას და  შეფასებას ბუნებისმეტყველების დარგებიდან მომდინარე ამოცანების ამოხსნისას(ამოცანებიმასშტაბზე, ხსნარებზე,შენადნობებზე)
VI.3

იყენებს დროის ერთეულებს შორის თანაფარდობებს და შეკრება–გამოკლების მოქმედებებს დროის
VI.5, VI.11

მონაკვეთის პოვნისათვის
განავრცობს სიდიდეებს შორის დამოკიდებულების გამომსახველ ცხრილს:
ცვლადის მითითებული მნიშვნელობისათვის პოულობს დამოკიდებული სიდიდის გამოტოვებულ მნიშვნელობას.VI.5, VI.11

გავლილი მასალის განმტკიცება

ახდენს თვისობრივ და რაოდენობრივ მონაცემთა კლასიფიკაციას და დალაგებას;   ქმნის მონაცემთა ცხრილებს;
მათ შორს დაჯგუფებული რაოდენობრივი მონაცემების შემთხვევაში;
აგებს წრიულ და სვეტოვან დიაგრამებს
VI.12
ითვლის შემაჯამებელ რიცხვით  მახასიათებლებს  დისკრეტული რაოდენობრივი მონაცემებისათვის და იყენებს  მათ მონაცემთა ერთობლიობის დასახასიათებლად.VI.13

,პოულობს მონაცემთა ერთობლიობაში არსებულ კანონზომიერებებს და მსჯელობს  მათზე, ადარებს მონაცემთა რამდენიმე ერთობლიობას  მათი წინასწარ მოცემული  სტატისტიკური მახასიათებლების საშუალებით.VI.13
V თავის  თემის გამეორება

გავლილი მასალის გამეორება

სახელმძღვანელო , მოსწავლის  წიგნი, სამუშაო  ფურცლები,
ფანქრები, საშლელი


ტესტები


სახელმძღვანელო , მოსწავლის  წიგნი, სამუშაო  ფურცლებ,
ფანქრები ,საშლელი



სახელმძღვანელო , მოსწავლის  წიგნი, სამუშაო  ფურცლებ,
ფანქრები ,საშლელ

სახელმძღვანელო, მოსწავლის  რვეული, სამუშაო რვეული



ტესტები


სახელმძღვანელო,
მოსწავლის წიგნი,. სამუშაო რვეულები, ფანქრები


სახელმძღვანელო,
მოსწავლის წიგნი,. სამუშაო რვეულები, ფანქრები









ტესტები




სახელმძღვანელო,
მოსწავლის წიგნი,. სამუშაო რვეულები, ფანქრები
სახელმძღვანელო,
მოსწავლის წიგნი,. სამუშაო რვეულები, ფანქრები

სამუშაო რვეულები
ფურცლებზე  მოცემული დავალებები









ტესტები



სახელმძღვანელო,
მოსწავლის წიგნი,. სამუშაო რვეულები, ფანქრები

სახელმძღვანელო,
მოსწავლის წიგნი,. სამუშაო რვეულები, ფანქრები


სახელმძღვანელო,
მოსწავლის წიგნი,. სამუშაო რვეულები, ფანქრები


ტესტები





სახელმძღვანელო,
მოსწავლის  რვე–
ული,  სამუშაო  რვეულები,.










სახელმძღვანელო,
მოსწავლის  რვე–
ული,  სამუშაო  რვეულები





სახელმძღვანელო,
მოსწავლის  რვე–
ული,  სამუშაო  რვეულები



სახელმძღვანელო,
მოსწავლის  რვე–
ული,  სამუშაო  რვეულები






ტესტები



სახელმძღვანელო, მოსწავლის  წიგნი, სამუშაო ფურცლები

სახელმძღვანელო, მოსწავლის  წიგნი, სამუშაო ფურცლები



ტესტები

სახელმძღვანელო, მოსწეავლის წიგნი,ფორმატზე მოცემული  ნახაზები, ფანქარი, საშლელი





სახელმძღვანელო, მოსწეავლის წიგნი,ფორმატზე მოცემული  ნახაზები, ფანქარი, საშლელი

სახელმძღვანელო, მოსწეავლის წიგნი,ფორმატზე მოცემული  ნახაზები, ფანქარი, საშლელი



ტესტები

სახელმძღვანელო, მოსწეავლის წიგნი,ფორმატზე მოცემული  ნახაზები, ფანქარი, საშლელი, ფიგურები



სახელმძღვანელო, მოსწეავლის წიგნი,ფორმატზე მოცემული  ნახაზები, ფანქარი, საშლელი, ფიგურები



ტესტები



სახელმძღვანელო, მოსწეავლის წიგნი,ფორმატზე მოცემული 
ნახაზები, ფანქარი,


სახელმძღვანელო, მოსწეავლის წიგნი,

ფორმატზე მოცემული  ცხრილები, მოსწავლის წიგნი




ტესტები
სახელმძღვანელო, ფორმატებზე მოცემული დიაგრამები, მოსწავლის წიგნი



სახელმძღვანელო, მოსწავლის რვეული, ცხრილები, ფანქარი


სახელმძღვანელო, მოსწავლის რვეული, ცხრილები, ფანქარი

ამოცანების ამოხსნა

ტესტები


დისკუსია, პაუზებით  კითხვა









პაუზებით  კითხვა, დავეხმაროთ ერთმანეთს



დისკუსია, პაუზებით   კითხვა

დავეხმაროთ  ერთმანეთს, დისკუსია,





წერითი
სამუშაო


დისკუსია, დავეხმაროთ ერთმანეთს




დისკუსია,დავეხმაროთ ერთმანეთს,
პაუზებით  კითხვა, წერითი სამუშაო







წერითი სამუშაო



პაუზებით კითხვა, წერითი სამუშაო, დისკუსია
პაუზებით კითხვა, წერითი სამუშაო, დისკუსია
პაუზებით კითხვა, წერითი სამუშაო, დისკუსია
წერითი სამუშაო








წერითი სამუშაო


დისკუსია,  მსჯელობა, პაუზებით კითხვა



დავეხმაროთ ერთმანეთს,
წერითი სამუშაო



მსჯელობა, პაუზებით  კითხვა



წერითი დავალება




მსჯელობა, დისკუსია, დავეხმაროთ  ერთმანეთს.











პაუზებით კითხვა,მსჯე
ლობა





პაუზებით კითხვა, დისკუსია, დავეხმაროთ ერთმანეთს


პაუზებით კითხვა, დისკუსია, დავეხმაროთ ერთმანეთს





წერითი  სამუშაო


სახელმძღვანელო, მოსწავლის  წიგნი, სამუშაო ფურცლები
სახელმძღვანელო, მოსწავლის  წიგნი, სამუშაო ფურცლები

წერითი  სამუშაო


დისკუსია, მსჯელობა






დისკუსია, მსჯელობა,
დავეხმაროთ ერთმანეთს


დისკუსია, მსჯელობა
დავეხმაროთ ერთმანეთს




წერითი სამუშაო

დისკუსია, მსჯელობა, დავეხმაროთ ერთმანეთს




დისკუსია, მსჯელობა, დავეხმაროთ ერთმანეთს





წერითი სამუშაო



დისკუსია, მსჯელობა, დავეხმაროთ ერთმანეთს.

დისკუსია, მსჯელობა, დავეხმაროთ ერთმანეთს

 დისკუსია, მსჯელობა, დავეხმაროთ ერთმანეთს




წერითი სამუშაო
დისკუსია, მსჯელობა, დავეხმაროთ ერმანეთს.



დისკუსია, მსჯელობა, დავეხმაროთ ერმანეთს.


დისკუსია, მსჯელობა, დავეხმაროთ ერმანეთს.




წერითი სამუშაო


საკ. საშ.
სამუშ.










საკ, საშ. სამუშ.




საკ,საშსამუშ.


საკ.საშსამუშ.





შემაჯ.წერა


საკ.საშსამუშ.






საკ.საშსამუშ.













შემაჯ. წერა



საკ.სა.სამუშ.
საკ.სა.სამუშ
საკ.საშსამუშ.
საკ.საშსამუშ



საკ.საშსამუშ












შემაჯ. სამუშ.



საკ,საშ
სამუშ





საკ,საშ
სამუშ.




საკ,საშ
სამუშ.




შემაჯ. სამუშ.




საკ.საშ
სამუშ.












საკ.საშსამუშ.







საკ.საშსამუშ.





საკ.საშ.სამუშ.








შემაჯ.წერა


საკ,საშ
სამუშ




საკ,საშ
სამუშ







შემაჯ.წერა



საკ.სასსამუშ.














საკ.სასსამუშ.








საკ.საშსამუშ.











შემაჯ.წერა


საკ,საშ,სამუშ.











საკ,საშ,სამუშ.












შემაჯ.წერა





საკ, საშ,
სამუშ





საკ, საშ,
სამუშ





საკ,საშსამუშ.










შემაჯ.წერა

საკ,საშ, სამუშ








საკ,საშსამუშ.









საკ.საშ
სამუშ.







საკ,საშ
სამუშ.
შემაჯ.წერა

15, 19, 20 /09











20,21,22/09




26,27,28/09

29/09
3,4 /10








5.10



6,10,11,12/10






13,17,18,19/10











20.10


24.10

25,26,27.31/10
1,2,3,7/11
8,9,10,11/11
15,16,17,21/11



22,24,28,29/11












30/11


1/12

5,6,7/12




8,12,13/12






14,15,19/12





20/12



21, 22/12
23,24
/01











25,26,30,31/01







1,2,6,7/02





8,9,13,
14/02








15.02



16,20,21,22/02




23,27,28/02
1/03






2/03

6.03


7,9,13
/03














14,15,16/03








20,21,22,23/03











27/03




28,29,30/03
3/04









4,5,6,10/04












11.04

12.04




13,17,18,19/04






26,27
/04
1,2/05





3,4,8
10/05










11/05


15,16,17
18/05








22,23,24,25,29
/05








30,31
/05
1,5/06





6,7/06


8/06
12,13,14,1

Комментариев нет:

Отправить комментарий